Alla inlägg under juni 2010

Av Jerry - 16 juni 2010 21:14

Förvirrad!


Idag är jag förvirrad, sliten i bitar, men jag vet inte över vad... Det är inget jätte problem men kände att jag behövde skriva av mej lite innan jag börjar spela och försvinna in i min egna tomma värld!


Så nu kommer det... Men vad är det som ska komma? Skratt, tårar eller huvudvärk? Vet inte... Vill bara sitta och glo in i en vägg, men det är jag för rastlös för att göra! Men livet är så här! Inte alltid på topp, men jag har gjort allt jag vill göra, spelat och flummat! Men tror jag vet vad det är som inte stämmer! Men det orkar jag inte skriva om här! Hemlis!!


Men vi får se hur allt blir! Just nu är jag yber emo men så är livet! Men vi får hoppas det blir bättre i morgon och föralltid!


Får hoppas vi hörs! Har inte blivit mkt klokare av denna bloggning men iaf! Ville bara gnälla av mej lite!


/J.A

Av Jerry - 15 juni 2010 23:41

Skönt!


Tänkte bara skriva ett litet inlägg!


Som ni förhoppningsvis vet så är det sommarlov! Så ja finns inte så mkt att skriva förutom att jag spelar ännu mera wow! Har noobat typ non-stop sen i fredags. Lovely as hell! Som under rubriken säger så är det skönt! Skönt med sommarlov, skönt med att jag kommit in på skolan! Jaa du läste rätt jag har kommit in på skolan! Så jävla nervös och shit jag varit! Men i fredags fick jag brevet! Im in! Så skönt!


Men jag hoppas du har det bra och att sommar kommer snart! För mygg och shit finns det gott om men inget härligt väder!


Vi kanske hörs vem vet! Den som lever får se!


/J.A

Ovido - Quiz & Flashcards