Alla inlägg under april 2010

Av Jerry - 19 april 2010 18:30

>Gött!<


Som sagt rubriken säger allt! Årets första mjukglass! Så underbart god!


Men mer om dagen nu! Idag så var jag på praktiken och den nya praktikanten kom och det vissade sej att det var hon jag trodde! Så idag har jag visat henna det nödvändigaste att veta! Duktiga jag!! Jag har packat böker och el sakerna!


Efter så åkte jag bussen till willys så kom pappa och lille bror ditt så handlade vi massa mat och så avslutade vi handlingen med en var sin mjukglass!


När jag kom hem så packade jag upp varorna och så lagade jag maten! Köttbullar och bandpasta! Mums!


Här har vi då årets första mjukglass i egen hög glassighet!

 

J.A

Av Jerry - 18 april 2010 20:46

>Ointressant!<


Nu kommer en veckosammanfatning! Den är verkligen behövlig eftersom jag inte bloggat något sen den sjunde!


Måndag: Praktik och massa flum med Sara. Åkte hem och lagade med och sov! Typ!

Tisdag: Praktik, hade hand om lunchen och frukostfikat!

Onsdag: Var och handlande med två brukare och sara!

Torsdag: Jag och sara backade en fin fin kaka! Samma som jag gjorde igår (lördag) hemma! Hade hand om lunchen på praktiken!

Fredag: Praktik, hade hand om lunchen och hade ansvar för två telefoner på jobbet! Hälasde sara farväl för hon slutade!

Lördag: Jag spelade massa wow som jag inte hade gjort på jätte länge! Bakade kakor jag lagt upp bilder på!

Söndag: Spelande wow och levlade 60 så nu har jag flying mount! (för er som inte vet vad det är så är det riddjur man har och flyga med!). Har även bloggat massa idag och ska försöka forstätta med det varje dag! Eller iaf varannan!


(Har lagat mat 4 dagar denna vecka men orkade inte skriva det varje gång)



Nu vart den en jätte lång veckosammanfattning! Hoppas du orkar läsa hela!


J.A

Av Jerry - 18 april 2010 15:30

>Musik!<


Jag har lyssnat på i princip bara Imogen Heap! Eller aa det är det ända jag lyssnat på! Hon är så sjukt bra!


Här kommer några av hennes låter så att du kan lyssna här!



Imogen Heap - Hide and Seek



Imogen Heap - Bad body double!


Hoppas du gillar henne oxå! Finns massa mer på spotify!


J.A

Av Jerry - 18 april 2010 15:15

>Coolisch!<


Så nu är headern här! Igen eller aa färdig! Jag gillarn som fan! Hoppas även du gillar den!


Kanske kommer blogga i alla ketegorier som jag har lagt upp som mål! Men lovar inget!


J.A

Av Jerry - 18 april 2010 13:31

>Gillar?<


Så nu har jag entligen gjort en ny header men vad tycker du om den? Är den bra eller ser den väldigt enkel ut?


J.A

Av Jerry - 18 april 2010 11:16

>Bilder!<


Här kommer bilderna som jag lovade, men tyvärr så kommer dom lite sent...


Dom var jätte goda men tyvärr så vart dom lite brända för våran ugn var jätte snabb!


Men bakar väl dom igen snart så får hoppas att dom inte blir lika brända då!


     

Mums! Avnjuter en just nu men som sagt lite brända!

J.A 

Av Jerry - 17 april 2010 18:05

>Duktig<


Jag skulle bra skriva att jag har nyss bakat! Ska snart smaka och så kommer det upp en bild på kakorna!


Hoppas du haft en bra lördag!


J.A

Av Jerry - 17 april 2010 13:07

>Härligt!<


Hej på dej, jag vet att det var ett tag sen jag skrev till dej men jag har inte haft tid och det är jag ledsen för! Jag har jobbat och lagat mat och sovit! Tyvärr så har jag inte hunnit med att skriva till dej som sagt men jag ska försöka bättra mej! Men jag kan inte lova något tyvärr!


Men min vecka har varit fylld av praktik och mat lagning som jag sa innan! Så jag har inte hunnit tänka så mycket över allt...


Men jag har hitta ny underbar musik! Men nu ska jag ta denna lördag till att bara slappa och spela och så klart lyssna på musiken!


Hoppas du har haft en bra vecka och hoppas att vi hörs mer!


J.A

Ovido - Quiz & Flashcards