Alla inlägg under februari 2010

Av Jerry - 27 februari 2010 13:07

Låt mej vara?


Asså det är mitt liv, men andra tror att dom kan kliva och och gnälla över mina val och gnälla över vad jag gör av det? Asså sluta gnäll, det är mitt liv inte erat? Eller har jag missat något? Jag har väl fullbestämmande rätt över mitt liv och mina val?


Eller är folket runt om kring en ens egna lilla diktatur? Ska inte folket runt om kring stötta en ist för att motarbeta en? Jag vet inte men det var vad jag trodde iaf...


Men som sagt låt mej vara om du bara har gnäll att komma med ändå!


NU SKA JAG SPELA OCH FORSÄTTA LYSSNA PÅ KENT!


På tal om kent så ska jag köpa kent biljett idag!


C ya / J.A

Av Jerry - 27 februari 2010 00:58

Ont


Just nu i skrivandet stud så kollar jag på damernas curling final mellan Sverige och Kanada, men det har inget med inlägget att göra, när jag bestämade mej för att blogga just nu så kollade jag på "Sverige pussas och kramas" och det gick som en blixt genom mej att jag bara var tvungen att blogga...


Jag har inte vågat tänka egenom mitt val jag gjorde för några veckor sedan och med alla följder det blev... Jag vaknar upp till ett ständigt znoosande läge... Jag är inte på topp i huvud eller kropp och allt har med saknaden och mitt krossade hjärta att göra... Men ändå så var det mitt beslut att göra slut... Jag ville för att jag inte kände något längre och massa annat som inte hör hit. Jag går runt och tänker och lägger märke till all kärlek omkring en så sjukt mycket mer nu än vad jag gjorde förut... Jag blir arg på allt kärleks tjafs på tv och allt sånt men samtidigt har jag förståelse för hur det är för dom som är förälskade för att jag vet att jag var lika dan själv om inte värre när jag var som mest förälskad, och nu blir jag sur? Det går inte ihop...


Jag tror att jag blir sur ist för att bli glad för alla andrar skull bara för att jag inte gått egenom i mitt huvud vad jag gjort... Jag har inte ens fält en tår ännu... Men jag vill men jag vill ändå inte för jag är helt borta...


Jag vet inte vad jag vill ha sagt med detta inlägg förutom att jag är sjukt förvirrad så jag kan inte ens få ur mej vad jag menar så att du eller jag fattar!


All I know is that a part off my heart is still beating for you


C ya / J.A

Av Jerry - 25 februari 2010 00:28

Spelande!


Hej, jag ville bara skriva av mej lite snabbt...


Får börja med att förklara att jag spelat sjukt mycket den senaste tiden. Så jag finner inget att skriva om i det så det är därför jag inte har bloggat något alls, tyvärr! Men nu ska jag börja skriva sakta men säkert hoppas jag så jag får ur mej allt som jag håller inombords...


Som alla kanske inte vet så har jag tyvärr blivit singel för några veckor sedan... Det var jag som sa dom orden men det är så jävla tungt! Det gör så ont för jag älskar henne, eller en del av henne, som tyvärr inte finns längre... Så jag hoppas någon hittar henne och gör henne lyckling igen... I´m sorry...


Funderar på att desigan om bloggen som en nystart liksom, för att börja på nytt men ändå på en gammal blogg liks... Starta en nytt kapitel...


Tillbax till spelandet... Det är det mesta jag gör, spelar och kollar tv... Spelar med mina underbara 08boys från i sommras! Älskar er boys! Så det är mitt ljus i denna kalla mörka vinter... Ja jag tjatar om vintern precis som alla andra! Men vi får hoppas att det väntar en fin vår och en varm sommar! Det behöver vi!


Jag har fortfarande ingen praktikplats men ska börja söka något helt annat, för det är vård och omsorgs prao chef som inte har svarat så nu blir det något helt annat!


Ja nu fick du en snabb uppgradering av vad som har hänt och vad som hända skall! Men det blev långt så jag hoppas du oskade läsa! Kommer mer imon kanske eller någon dag!


Hoppas du har haft det bra sen jag bloggade sist!


C ya / J.A

Ovido - Quiz & Flashcards