Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

- Inlägg 1 2013 -

Av Jerry - 24 februari 2013 22:24

Då var men här igen, har kännt nu en längre tid att jag har velat blogga, men det har inte riktigt blivit av pga att jag känner att jag är lite för gammal för det.

Men samtidigt så är det något som håller tanken vid liv. Visst jag är 22 och det är ju inte speciellt gammalt men att blogga känns lite old school. Helst skulle jag väl vilja vlogga men är ingen "framför" kameran människa.

Aja skit samma, nu är jag här så det är väl bara att skriva lite.

Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova, eller rättase sagt kolla på house. Idag så har jag varit ganska "duktig" och städat mitt rum, och ja städat! Det är det ända jag gjort idag typ. Förutom att jag fick lägga om en pärplatta jag gjorde pga att jag hade ner den på golvet, mindre lyckat men men.

Jag är lite sugen på att köpa en Microsoft Surface pro när den kommer till Sverige. Har egenligen ingen använding för den eftersom jag har min Ipad men samtidigt att ha en "riktig" dator i surfplatts format skulle ju inte vara helt fel. Men det får nog gå något/några år innan det blir en sådan så att dom hinner bli så bra som möjligt.

Nej nu ska jag nog kolla på house och försöka sova, skolan imon efter ett skönt sportlov.

Vi hörs / J.A

 
 
emmy

emmy

25 februari 2013 00:22

ÅÅÅÅH kul att du bloggar, kollar din blogg varje dag =D!
meeen jerry, man är aldrig för gammal.. ^_^ var är jag då? hahhaha!
men vlogga vore ju något för dig, det tror jag. du kan ju testa annars? ^^, du skulle nog få många som skulle gilla det för du är sjukt charmig! mer av jerry, JAAAAAAAAA! =D

http://fallenangelx.bloggplatsen.se

Jerry

25 februari 2013 00:30

Naw tack! Nej med det är just det med både blogg å vlogg, vi är inte för gamla det är bara att jag inte har något intressant å skriva om! Du har ju det! :)

 
emmy

emmy

27 februari 2013 03:13

hahah :P men du har ju massa att skriva om, jag skriver mest bara skit xD jag skulle vilja se dig vlogga din get <3

http://fallenangelx.bloggplatsen.se

Jerry

27 februari 2013 23:04

Hahah du skriver ju inte bara massa skit, inte förr iaf! Joo jag har ju som sagt funderat på det men vet inte, måste ha något intressant å vlogga om, om du nu vill se mej vlogga så borde du oxå göra det! :D!

 
emmy

emmy

27 februari 2013 23:20

hahahah dagens skämt jerry, jag är för ful för kameran ;)
men du är oändligt vacker och charmig =D <3

http://fallenangelx.bloggplatsen.se

Jerry

27 februari 2013 23:24

Ööö bullshit! Glöm att du är ful! Det vet du att du inte är!

 
emmy

emmy

1 mars 2013 08:32

haha tack! ^__^

http://fallenangelx.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jerry - 1 mars 2013 23:54

Hellu! Då var denna dagen också snart slut, idag har jag inte gjort något vettigt alls å det är ganska skönt faktiskt! Började dagen med lite frukost vid typ 11 sen så gick ja å "lag" mej igen och kollade på veckans farmen avsnitt som jag missat i...

Av Jerry - 28 februari 2013 11:22

Hellu! Då var man i skolan igen, på lite bättre humör i dag än i måndags. Engelskan gick an idag, inte så mycket skit snack som vanligt utan mer lektion. Men just nu sitter jag på matten och har ingen matte bok fortfarande för att den är ner pac...

Av Jerry - 27 februari 2013 23:14

Shuu shuu! Nu har denna dagen snart tagit slut också, hum undra varför dom lediga dagarna går så fort? Well, idag har jag inte gjort mycket vettigt, började dagen med en alldeles för lång sovmorgon, vaknade strax innan ett. Inta så jävla lyckat...

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu! Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall! Började dagen med en härlig sovmo...

Av Jerry - 25 februari 2013 20:10

Shuu shuu igen! Det var inte speciellt mycket gjort idag tyvärr när jag kom hem. Jag började med att städa lite så jag å pappa kunde bära ut et bord som har stått mitt i rummet i onödan i ett helt år, det var mitt gamla databord men det gick inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards