Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Längesen sen sist!

Av Jerry - 13 november 2011 02:53

Hej! Nu är det väldigt längesen jag bloggade och så blir det ibland!Det är åtta månader sen jag bloggade sist, oj vad tiden går fort egentligen! Vad har jag gjort under dess månader då?! Inget speciellt egentligen, har flyttat hem från internatet i maj och har ägnad hela sommaren till data spel! Just nu så pluggar jag igen fast på hemma plan på Nyköpings folkhögskola. Sen så spelar jag en hel del, eller det är väl det ända jag gör nu för tiden. Undra varför jag fick för mej att blogga? Kände väl att det var på tiden att skriva lite "dagbok". Har inte så mycket att skriva egentligen men jag fick ett ryck! Oj oj nu är klockan alldeles för mycket! Ni får ha det gött så hörs vi väl snart igen!/J.A

 
 
Emmy

Emmy

27 november 2011 18:00

kul att du bloggade =) kollar din blogg varje dag nästan ^^
kram

http://Fallenangelx.blogg.platsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jerry - 1 mars 2013 23:54

Hellu! Då var denna dagen också snart slut, idag har jag inte gjort något vettigt alls å det är ganska skönt faktiskt! Började dagen med lite frukost vid typ 11 sen så gick ja å "lag" mej igen och kollade på veckans farmen avsnitt som jag missat i...

Av Jerry - 28 februari 2013 11:22

Hellu! Då var man i skolan igen, på lite bättre humör i dag än i måndags. Engelskan gick an idag, inte så mycket skit snack som vanligt utan mer lektion. Men just nu sitter jag på matten och har ingen matte bok fortfarande för att den är ner pac...

Av Jerry - 27 februari 2013 23:14

Shuu shuu! Nu har denna dagen snart tagit slut också, hum undra varför dom lediga dagarna går så fort? Well, idag har jag inte gjort mycket vettigt, började dagen med en alldeles för lång sovmorgon, vaknade strax innan ett. Inta så jävla lyckat...

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu! Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall! Började dagen med en härlig sovmo...

Av Jerry - 25 februari 2013 20:10

Shuu shuu igen! Det var inte speciellt mycket gjort idag tyvärr när jag kom hem. Jag började med att städa lite så jag å pappa kunde bära ut et bord som har stått mitt i rummet i onödan i ett helt år, det var mitt gamla databord men det gick inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards