Alla inlägg under januari 2011

Av Jerry - 11 januari 2011 22:42

Hej hej! Ja som sagt rubriken säger allt! Jag har varit till kuratorn idag och vi kom fram till att jag ska testa att plugga i en mindre klass med mer hjälp och ett idividuellt plugg tempo! Så från och med imon ska jag ha en test period ett tag fram över! Men det känns som att det kommer bli awesome! Är helt över lycklig för att jag ska testa! Jag hoppas det funkar för jag behöver verkligen klara skolan! Men nu hinner jag dock inte skriva mer för nu måste jag sova! Hoppas ni har haft en bra tisdag och att vi hörs imon igen! Sov så gott nu ifall det är sova du ska göra! Cya around! //J.A

Av Jerry - 11 januari 2011 00:30

Hejsan! Idag blev det mobil bloggning igen men det gör inte så mycket förutom att jag inte kan fixa inläggen så som jag vill och att dom alltid blir så sent skriva så det är inte så många som läser dem! Men aja så är det när man inte orkar starta datan! Det borde inte vara så jobbigt eftersom jag har en bärbar men iaf! Jag typ gillar att blogga från mobilen på något vis! Idag så har jag inte gjort så mycket, eller det har jag väl men inte så mycket intressant! Har varit i skolan och där gjorde jag inte ett dug vetigt men så är det första dagen! Hoppas på bättre pluggork och vilja imon! Sen efter skolan så drog jag och Sofie till Lindesberg för att hämta hennes kort och dator sen så hämtade vi bantningsdrycker till Sofie för den tönten tycker hon behöver gå ner i vikt! Tönt säger jag bara för jag tycker hon är vacker som hon är!! Sen så efter det så kom några kompisar hit och vi åt och kollade på tv och hade allmänt roligt! Borde göras om! Efter dom åkte så tankade jag och Sofie första twilight filmen så vi mös ner oss i soffan och hade mysigt och såg filmen! Just nu är jag bajs trött men snäll som jag är så gör jag Ronja sällskap när hon äter! Men nu är hon strax klar så nu ska jag pussa henne god natt sen blir det sängen upp kl 7 imon!Aja god natt och sov gott hoppas din måndag har varit bra! Vi hörs imon tycker jag! Ha det super gött! //J.A

Av Jerry - 10 januari 2011 00:58

Hellu! Jag var bara tvungen att logga in för att skriva ett litet inlägg innan jag somnar! Jag vet att det blivit urdåligt med bloggande både fredag, lördag och söndag men det är för att min helg har varit typ datafri! Men jag hoppas på att det blir bättre nu i veckan! Jag har bestämt mej för att blogga minst en gång om dagen bara för att föra antekningar på vad men gör av alla dagar! Jag tror det kommer bli sjukt kul att läsa det senare i livet eller när 2011 är på väg mot sitt slut! Aja nu vart detta inte ett så snabbt inlägg som jag hade hoppats på men vad gör det om hundra år liksom! Det är imon det kommer straffa sej när jag ska upp till skolan! Men jaja Whatever, btw så älskar jag min Iphone 4! Bara så att ni vet! Om du funderar på att köpa dej en iphone 4 så gör det! Du kommer inte bli besviken! Men what the fuck jag kan inte sluta skriva!!! Hahahah Aja god natt och sov gott på dej så hörs vi imon! P.S nu rasar det snö från mitt tak! Man får hoppas att våren är påväg med storm steg för jag vill inte ha isbanor överallt! D.S//J.A

Av Jerry - 8 januari 2011 00:00

Hej! Jag skulle bara säga att jag lever fast jag inte bloggar något idag! Har haft fult upp så har inte hunnit tagit mej till att blogga! Men god natt och sov gott så kanske vi hörs imon!//J.A

Av Jerry - 6 januari 2011 23:24

Snygg va?!


Vad tycker du? Asså om headern? Jag tycker den vart ganske nice men det är ju bara min åsikt!


Nu ska jag och Ronja snart gå och lägga oss och kolla på Solsidan! Hon har aldrig sätt det så jag bara måste få henne att se de! Jag bara vet att hon kommer gilla det! Vem gör inte det liksom? Längtar så till den 16 januari när säsong två kommer! Hoppas på att den är lika bra som den första!


 


Nej men så jag skriver! Låter helt tard! Aja hörs och ses imon kanske!


//J.A



Av Jerry - 6 januari 2011 20:00

Häääst!


Så nu är jag tillbax från stallet, för ett tag sen men iaf! Här kommer mina yber fail bilder på hästarna och kissekatterna!


Bullen                                  Mio                              Freyr

        

Pripps och Barilla


Nu ska jag kolla på tv och bara löka! Vi kanske hörs sen!


//J.A

       


Av Jerry - 6 januari 2011 17:41

Hästar!


Nu ska jag och Ronja springa iväg till stallet och ta in svärmors hästar! Det är första gången jag tar in en häst för kvällen! Skumt äre! Men men vi får se hur det går!


Ska nog ta med mej kameran och plåta lite bilder medans jag ändå är i farten med något spelciellt! Känner att foto suget tar över! Var sjukt längesen jag fotoade så nu jävlar!


Men som sagt idag är jag sjukt över bloggande men det känns skönt! Jobbigt för dej som läsare kanske men bättre för mycket än för lite! Men hörs ikväll!


//J.A

Av Jerry - 6 januari 2011 15:54

Mys!


Nu blir det te och kort spelande med Kevin och Ronja! Mys ska det bli!


Hörs senare!


//J.A

Ovido - Quiz & Flashcards