Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

- Inlägg 2 2013 -

Av Jerry - 25 februari 2013 14:00

Då sitter man i skolan på sista lektionen och har inte gjort ett något vettigt överhuvudtaget.

Dagen började med att jag försov mej å kom till skolan vid nio. Som vanligt är engelskan bara skit, gör inget vettigt, läraren står och pratar om massa ovettiga saker, visst det är väl bra för dom som har svårt med engelskan men jag läser engelska B för att lära mej och få en utmaning. Men det tar inte läraren hänsyn till, han står och snackar om massa "roliga" saker som är helt orelevanta. Jag skulle hellre vilja jobba i boken och göra uppgifter men nej nu ska vi prata om fotboll och vad vi inte gillar att göra. Ge oss konkreta uppgifter så man lär sej något!

Nu har jag matte men min matte bok är nerpackad i en låda eftersom att dom byter golv i klassrummet. Väldigt bra planerat, känner att jag lika gärna kunnat stannat hemma i morse. Då hade jag kunnat städat klart å fått allt i ordning!

Som sagt ska städa klart när jag kommer hem, sen ska jag försöka att spela lite, vet inte dock vad. Jag funderar på att spela lite skyrim på mitt ps3 men vet inte ifall jag kommer på någon bra lösning så att man kan sitta bekvämt. Just nu ifall jag ska spela så får jag sitta i sängen å det är inte så bra för ryggen. Skulle helst vilja ha tv:n på något annat ställe i rummet men då ser jag inte tv:n från sängen å då kan jag inte kolla på serier när jag ska sova! Jävlar vad jag gnäller men det är det jag är bäst på!

Något positivt med dagen är iaf att pappa jobbar förmiddag så han skulle hämta upp mej efter skolan så jag slipper åka buss hem! Hatar att åka buss på eftermiddagen, det är så sjukt mycket folk och man får väldigt sällan sitta.

Just nu sitter jag och funderar på hur jag skulle kunna möblera mitt rum men vet inte riktigt om det kommer funka som jag vill, tror mitt rum är för litet för så som jag vill ha det! Men men det återstår att se!

Nej nu får det vara slut på detta inlägg vart lite osammanhängande och längr än vad jag hade räknat med!

Vi hörs / J.A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jerry - 1 mars 2013 23:54

Hellu! Då var denna dagen också snart slut, idag har jag inte gjort något vettigt alls å det är ganska skönt faktiskt! Började dagen med lite frukost vid typ 11 sen så gick ja å "lag" mej igen och kollade på veckans farmen avsnitt som jag missat i...

Av Jerry - 28 februari 2013 11:22

Hellu! Då var man i skolan igen, på lite bättre humör i dag än i måndags. Engelskan gick an idag, inte så mycket skit snack som vanligt utan mer lektion. Men just nu sitter jag på matten och har ingen matte bok fortfarande för att den är ner pac...

Av Jerry - 27 februari 2013 23:14

Shuu shuu! Nu har denna dagen snart tagit slut också, hum undra varför dom lediga dagarna går så fort? Well, idag har jag inte gjort mycket vettigt, började dagen med en alldeles för lång sovmorgon, vaknade strax innan ett. Inta så jävla lyckat...

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu! Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall! Började dagen med en härlig sovmo...

Av Jerry - 25 februari 2013 20:10

Shuu shuu igen! Det var inte speciellt mycket gjort idag tyvärr när jag kom hem. Jag började med att städa lite så jag å pappa kunde bära ut et bord som har stått mitt i rummet i onödan i ett helt år, det var mitt gamla databord men det gick inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards