Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu!

Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall!

Började dagen med en härlig sovmorgon, sen så forsatte jag med städningen och till slut så möblerade jag om. Var lite osäker på ifall rummet skulle bli för trång så som jag hade tänkt möblera så jag funderade av och an, men tillslut så började jag bara för å testa. Det slutade med att jag behöll ommöbleringen och nu är det så som jag vill ha det.

Har äntligen en spelhörna, har satt en fötlj så nu sitter jag bekvämt när jag spelat vid tv:n. Så det blev lite Skyrim nu på kvällskvisten. Jag älskar å spela Skyrim men samtidigt så hatar jag när man alltid blir rädd när något händer, som tillexempel när man smygger omkring för att inte bli upptäckt å så helt plötsligt så vrålar någon till och jag blir skit rädd å stelnar till i typ 0,5 sekunder! Men det är ju lite av skjusningen i spelet!

Nu ska jag kolla på lite House, sen blir det avsnitt av The Walking Dead, är på avsnitt 10 på säsång 3 ^^!

God natt, vi hörs! / J.A

Ovido - Quiz & Flashcards