Alla inlägg under december 2010

Av Jerry - 7 december 2010 13:07

USCH!


Här sitter jag i skolan och har det tråkigt! Eller tråkigt och tråkigt det är mer segt! Slutar om drygt två timmar så borde inte gnälla men det finns så mkt annat att göra som är roligt! Typ som att spela eller vara men flickvännen! 


Usch på denna vecka! Har varit en seg och jobbig start! Men den är snart slut och på fredag är det fest! Kommer bli awesome!


Nähe om man skulle ta och göra lite svenska ist för att sitta här, men iofs så är ju detta svenska på sätt och vis oxå men inte blir detta någon inlämings uppgift inte!


Aja cya later maby!


//J.A

Av Jerry - 5 december 2010 04:37

OMG!



Det är sjukt länge sen jag bloggade jag vet! Det är liksom inte blivit tid över tyvärr!


Men lite info då! Pluggandet går sådär, men jag kämpar på! Just nu är mitt liv fullt av kärlek! Det är sjukt amazing! Min flickvän är den bästaste underbaraste personen i universum! Nu tycker ni att det är bara sånt men säger men jag menar det verkligen! I belive shes the one! And its so amazing!


Jaha vad har jag mer att säga? Joo jag har köpt mej en Iphone 4 noob som jag är! Just nu sitter jag och nattgibbar i aulan på skolan! Så ybernoob är jag!


Men jaa det händer massor varje dag men vem vet jag kanske börjar blogga igen! Men hoppas inte på för mycket!


//J.A

Ovido - Quiz & Flashcards