Alla inlägg under januari 2012

Av Jerry - 28 januari 2012 17:26

Jaha då var man här igen!Igår så van jag ju som sagt biljetter till bandit rock awards och bjöd med pappa så den 18 de feb blir det röj :D! Sen så ägnade jag resten av dagen till skyrim å fy fan vad kul det är! Jag funderar på att dra igång min spelblogg igen men jag vet inte ifall jag har tid å lust till det! Egentligen så vill jag göra massa spel video bloggar men som sagt tror inte min tid räcker till just nu när jag går i skolan! Så det suger lite smått!Idag så har jag bara slappat å kollat lite alternativ på boxar å ca moduler så jag kan få tv kanaler till mitt rum men måste undersöka allt lite till!Sen ikväll så blir det mer tv när gladiatorerna står på schemat. Men nu ska jag nog sätta mej å fundera på ifall jag har tid till spelbloggen å isf kolla vilken bloggplatform som blir bäst eftersom jag är trött på att inte kunna blogga från ipaden!Hare gött så hörs vi!

Av Jerry - 27 januari 2012 14:56

Jag skulle bara säga att jag precis har vunnit två vip biljetter till bandit rock awards så jävla awesome! Så jag får hänga med artisterna sova på artist hotellet och massa sånt awesome shit!!!!!!!!

Av Jerry - 26 januari 2012 21:57

Hellu! Nu är jag här igen! Jag kan säga direkt att inlägget kommer se ut som skit men det är bara för att jag bloggar från min iPad...Jag hoppas verkligen att bloggplatsen släpper en iPhone/ iPad app så man kan blogga med stil ^_^!Ja som ni kanske inte vet så pluggar jag igen, fast på Nyköpings folkhögskola. Jag trivs å det finns massa awesome folk!! Det är min andra termin å jag ska gå en eller två till sen så är jag förhoppningsvis färdig vid skolbänken ett tag!Just nu sitter jag å spelar lite Skyrim på mitt ps3 å min alldeles nya tv! Köpte en ny igår å den är awesome! Ville bara skryta lite.Nej nu tror jag nog det är varmt i pannan så man kan hoppa in i duschen så nu kan jag inte blogga längre idag för mej veterligen är inte ipads vattentåliga.Hare gött så hoppas jag att vi hörs snart igen!

Ovido - Quiz & Flashcards