Alla inlägg under januari 2010

Av Jerry - 29 januari 2010 13:41

Fail x2!


Hej på dej, jaa jag vet att jag har har varit jätte dålig på att skriva dom senaste dagarna. Men jag har tyvärr tappat blogg lusten lite mycket så där.. Men jag lovar att det ska bli ändring på det! Kanske dock inte i helgen för snart ska jag åka in och hämta älsk! Eller ja om ca 2 timmar så är hon här!


Jag har inte gjort mycket vettigt alls! Utan jag har kollat på tv och spelat lite! Dom senaste dagarna asså!


Men nu när jag väl skriver så är det inte så jobbigt! Eller tråkigt, utan det är bara att komma igång som är jobbogt tyvärr! Men nu ska jag kolla tv och sen hämta älsk och förhoppningsvis köpa sporify premium innan jag åker hem för det går ut idag... Så det passar bra att man fick studie bidrag!


På måndag ska jag börja ringa så jag får en praktik plats!


Men ha det super nice! Kommer kanske börja jobba på en ny design under helgen eller nästa vecka! Men som sagt ha en trevlig helg!


C ya / J.A

Av Jerry - 28 januari 2010 00:20

To do list!



Äta frukost (X)

Blogga (X)

Kolla TV (X)

Spela (X)

Reda ut allt med älsk ( )

Fota (KANSKE) ( )

Ladda upp bilder (/)

Få ordning på bloggen ( )

Sova ( )


Nej usch har inte gjort ett skit idag! Men ska fixa allt sen när jag kollar klart på tvn!


C ya / J.A

Av Jerry - 27 januari 2010 13:30

To do list!



Äta frukost (X)

Blogga (/)

Kolla TV (/)

Spela ( )

Reda ut allt med älsk ( )

Fota (KANSKE) ( )

Ladda upp bilder ( )

Få ordning på bloggen ( )

Sova ( )


Nu vet vad som händer i korthet!


C ya / J.A

Av Jerry - 26 januari 2010 23:55

Fail!


Ja hej jag vet att jag är fail idag! Men jag har inte sutit vid datan idag utan jag har spelat wii! Inte något vettigt gjort förutom att jag har plockat ur diskmaskinen...


Fail!


Men jag vaknade och gick ner så sa mamma ska du med på AC/DC i sommar eller? Ja bara vadå? Hon bara jaa ska du med eller? Jag bara visst!


Det visade sej att hon hade beställt biljetter till deras konsert i sommar! Massa nice! Så jag, pappa, syrran, ingifta farbror och kusin vitamin ska åka den 3 juni och se dom på stockholm stadion! Inte för att jag är ett troget fan precis men ändå nice att ha sätt dom!


Men som sagt inget vettigt gjort idag... Funderar på att fortsätta skriva om min flickvän... Ett brev, en text om du så vill kalla det... Vill bara få fram allt till henne... Så hon vet precis hur jag känner!


Men jaa det ska jag nog göra... Sen så ska jag börja ladda upp massa bilder som jag tagit! Asså inte idag utan bara bilder jag är nöjd med, sen så ska jag börja fota så snart insperaionen kommer tillbax!


Men nu blir det att skriva...


C ya / J.A

Av Jerry - 26 januari 2010 00:04

To do list!


Blogga (X)

Blogga allt jag skulel gjort igår (X)

Spela (X)

Kolla tv (X)

Ta det lungt (X)

Äta (X)

Sova (/)


C ya / J.A

Av Jerry - 25 januari 2010 23:17

Reklam!


Ja nu är det dax för min första reklamar stund! Kommer skriva om dom boggarna jag följer, inte alla dock men några!


Vi börjar med www.lastaidkit.blogg.se Masses blogg! Masse är en nära och god vän till mej, men tyvärr på senaste tiden har vi glidit ifrån varandra! Men aa, jag läser hennes blogg och tycker det är intessant för hon skriver om mycket viktiga och djupa saker och om hennes liv i stort! Tex skola, problem, vadagen och lite djupa texter då och då!


Här näst kommer www.billieberggren.bloggplatsen.se Billies blogg! Bille är oxå en vän men inte lika nära som masse tyvärr! Billes blogg är ny ganska nystatad så den växer och växer! Massa inlägg och massa intressanta kotegorier! Mycket läs värd!


Här kommer en blogg som en jätte ny startad blogg! www.youmakemesick.bloggplatsen.se Detta är chris´s blogg! Hon har planerat att skriva om tex filmer spel musik och dikter en sak en gång i veckan! Så om ni vill ha film och musik tisp så kolla in där!


Här kommer Carolinas blogg! http://carolinawennerstrom.blogg.se/ Carro är en av mina nära vänner! Tyvärr så har vi glitid ifrån varandra sen jag slutade skolan... Men det får det väl bli ändrig på tycker vi båda! Carro egen kär som hon är så skriver hon om sej sej och sej! Och så klart om vad hon gör! Hihi här kom sanningen fram! Hihi!


Nu kommer det näst reklamandet för denna gång och det är för mina två kompisar Nemo och Robin som har en piercing blogg! Massa billiga och bra piercingar! Har köpt av dom själv så det är verkligen att rekomendera! http://www.piercingar.blogg.se/ Så in och kolla om du vill fynda billigt!


Här kommer den sista reklamen för idag och det är Kristins blogg! En blogg om skönhets tips om hud osv! Massa bra tips inte för jag gjort något själv men är massa bra! http://threeshots.blogg.se/ Så läs den om du är intresserad om hud vård!


Hoppas du gillar någon av mina vänners bloggar! Om du har en blogg och vill bli reklamad så kommentera så kanske jag börjar läsa din blogg oxå! Men om inte så fortsätt kommentera och tjata så kommer jag börja läsa den!


Ha det super nice nu!


C ya / J.A

Av Jerry - 25 januari 2010 20:13

Massa kul!


Nu blir det Guldbagge galan! Älskar att se galer! Musik galer och film galer jaa alla galer!


Nej nu blir det alla kolla!


Skriver mera sen!


 


C ya / J.A

Av Jerry - 25 januari 2010 14:23

Veckan som gått!


Här kommer lite info om ketegorin!


Vecko sammanfattningen kommer handla om min vecka i en kortfattning! För er som har missat något och bara för att uppgradera er!


Måndag: Jag sov länge, spelade med syrran...

Tisdag: Sov länge, ringde min mentor, spelade med syrran!

Onsdag Ringde runt till olika gruppboenden!

Torsdag: Bokade biljetter, startade bloggen!

Fredag: Packade, ringde sj, firade farmor, åkte till älsk!

Lördag. Sov bort hela dagen, åt pizza, färgade mitt hår!

Söndag, Gick upp tidigt, myste massa med älsk, åkte hem, firade mammas 40 års dag, somande på soffan och missade johan falk!


Här har ni min vecka i kortfattat format! Hoppas nu gillar det! Kommentera gärna!

Ovido - Quiz & Flashcards