Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Jerry - 24 januari 2010 18:07

Gäsp!


Hej på dej! Ja nu är jag hemma och som underrubriken så är jag trött! Helgen har varit bra men alldeles för kort! Alla helger är det men denna extra kort eftersom jag åkte ditt sent och åke hem tidigt...


När jag kom hem till nyköping så blev det att gå och äta mat med närsta släcken! Så det vart mat på crazy cow! Massa gof mat! Mamma fyller år det var därför vi gick ut och åt! Ja så idag fyller min mamma 40! Så ett stort grattis till henne!


Nu blir det att slöa framför tvn och ta det lungt! Johan falk ikväll och sen ska jag sova! Håller på att somna redan nu så blir väl att jag somnar på soffan...


Sen blir det fler inlägg! I tex veckans musik och jerrys veckosammanfattning!


C ya / J.A

Av Jerry - 24 januari 2010 08:53

To do list!


Blogga (/)

Äta fuskost (X)

Packa (X)

Mysa med älsk (X)

Åka hem (X)

Fira min älskade mamma! (X)

Äta med släkten (X)

Åka hem (X)

Kolla tv (X)

Sova ( )



C ya / J.A

Av Jerry - 24 januari 2010 08:43

Musik!


Nu är det tyvärr söndag, hur kommer dej sej att helgen alltid går för fort? Men tyvärr så är det så... Jag har legat och funderat på en text till/om älsk under morgonen... Har varit vaken sen strax efter sju... Så det har hunit blivit en hel den tänkande på det... Men skriver nog den sen när jag kommer hem...


Slänger snart upp en "To do list" och om ni undrar vf det står musik som en underrubrik så är det för att jag vaknade med musik... Eller aa så fort vi vaknade satte älsk på massa bra musik!


Men aa ska äta frukost nu och så hörs vi senare, eller hur??


Men aa ha en masa mys söndag nu! Jaa just du!


C ya / J.A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards