Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Yber dålig! Jaa jag vet!

Av Jerry - 29 januari 2010 13:41

Fail x2!


Hej på dej, jaa jag vet att jag har har varit jätte dålig på att skriva dom senaste dagarna. Men jag har tyvärr tappat blogg lusten lite mycket så där.. Men jag lovar att det ska bli ändring på det! Kanske dock inte i helgen för snart ska jag åka in och hämta älsk! Eller ja om ca 2 timmar så är hon här!


Jag har inte gjort mycket vettigt alls! Utan jag har kollat på tv och spelat lite! Dom senaste dagarna asså!


Men nu när jag väl skriver så är det inte så jobbigt! Eller tråkigt, utan det är bara att komma igång som är jobbogt tyvärr! Men nu ska jag kolla tv och sen hämta älsk och förhoppningsvis köpa sporify premium innan jag åker hem för det går ut idag... Så det passar bra att man fick studie bidrag!


På måndag ska jag börja ringa så jag får en praktik plats!


Men ha det super nice! Kommer kanske börja jobba på en ny design under helgen eller nästa vecka! Men som sagt ha en trevlig helg!


C ya / J.A

 
 
Marcella

Marcella

29 januari 2010 17:59

När kommer bilderna upp? Kram

http://www.lastaidkit.blogg.se

 
Miimz

Miimz

1 februari 2010 14:08

En till som varit dålig på att uppdatera bloggen, känner igen det där mycket väl! :)

http://miimz.bloggplatsen.se

 
Marcella

Marcella

2 februari 2010 23:50

Du uppdaterar för lite ju! Hihi du gör ju ingenting om dagarna (a) Blogga mer!

http://www.lastaidkit.blogg.se

 
Alexandra

Alexandra

4 februari 2010 18:47

Hej!
Har frågestund på min blogg, så släng gärna in en fråga! :)

http://alexandrabrunander.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jerry - 1 mars 2013 23:54

Hellu! Då var denna dagen också snart slut, idag har jag inte gjort något vettigt alls å det är ganska skönt faktiskt! Började dagen med lite frukost vid typ 11 sen så gick ja å "lag" mej igen och kollade på veckans farmen avsnitt som jag missat i...

Av Jerry - 28 februari 2013 11:22

Hellu! Då var man i skolan igen, på lite bättre humör i dag än i måndags. Engelskan gick an idag, inte så mycket skit snack som vanligt utan mer lektion. Men just nu sitter jag på matten och har ingen matte bok fortfarande för att den är ner pac...

Av Jerry - 27 februari 2013 23:14

Shuu shuu! Nu har denna dagen snart tagit slut också, hum undra varför dom lediga dagarna går så fort? Well, idag har jag inte gjort mycket vettigt, började dagen med en alldeles för lång sovmorgon, vaknade strax innan ett. Inta så jävla lyckat...

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu! Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall! Började dagen med en härlig sovmo...

Av Jerry - 25 februari 2013 20:10

Shuu shuu igen! Det var inte speciellt mycket gjort idag tyvärr när jag kom hem. Jag började med att städa lite så jag å pappa kunde bära ut et bord som har stått mitt i rummet i onödan i ett helt år, det var mitt gamla databord men det gick inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards