Alla inlägg under januari 2010

Av Jerry - 25 januari 2010 14:13

Här kommer ett musik tips i video!

Det är Owl City som jag skrev i om veckans musik!



Av Jerry - 25 januari 2010 13:53

Puls - Minus!


Här kommer lite kort info om denna ketegori!


Plus minus är typ som hiss och diss men plus och minus ist!

Jag kommer skriva om några plus och några minus som har hänt under veckan. Det kan vara något som hat hänt mej eller nyheter osv!


Hoppas du gillar det! Kommerntrera gärna vad du tycker!


Veckans plus!

+ Har varit hos min älsk i helgen och vi har inte bråkat något på jätte länge! ( För er som inte vet så har jag och min flickvän bråkat om allt förut)

+ Massa bra musik!

+ Mamma fyllde 40!


Veckans minus!

- Raderade min sms biljett till älsk och fick sitta i telefon kö och det kostade mej 120 kr! Det kostede mej lika mycket som en tur och retur resa till älsk!

- JAg har inte fått något svar från praktikplatsen så jag ska börja söka ny denna vecka! Började lite smått förra veckan men ska fortsätta!

- Missade Johan Falk igår för jag somnade igår på soffan!


Denna veckas plus och minus handlade bara om mej! Men kommer det något annat intressant så kommer det i nästa veckas plus minus!


C ya / J.A

Av Jerry - 25 januari 2010 13:02

Musik!


Nu kommer lite info om denna kategori! Efterson detta är det första inlägget!


Veckans musik heter ketegorin och jag kommer skriva vad jag har lyssnat mest på och vad det är för musik osv! Hoppas nu gillar denna kategori!


Vecka 3s musik:


 Owl City: Är synt och dans musik, synt och djupa texter, lite humoristisksa sammtidigt! Jag rekomenderar att du ska lyssna på det om du vill bli pepp och på bra humör! Fireflies är hans nya singel och sen spelas t.ex på Rix fm men så klart finns den på spotify! Fireflies kommer från skivan "Ocean eyes" och Owl city har jag spelat sjukt mycket!


Nordman: Jag har lyssnat på den nya skivan Korsväg! Den är verkligen lyssnings värd, lyssna och njut! Den har många djupa och funderingsvärda texter! "Om gud var jag" är deras nya singel, den är underbar! Lyssna gärna på den på spotify! Jag rekommenderar den!


Detta var allt denna musik vecka! Hoppas du gillar denna ketegori och kommentera gärna och säg vad du tycker!


C ya / J.A




Av Jerry - 25 januari 2010 12:56

To do list!


Blogga (/)

Blogga allt jag skulel gjort igår ( )

Spela ( )

Kolla tv ( )

Ta det lungt ( )

Äta ( )

Sova ( )


C ya / J.A



Av Jerry - 25 januari 2010 11:57

Förlåt!


Ja som du ser så kom det inte upp ett ända inlägg till igår och det beror på att jag somnade! Ja jag missade johan falk och sov och vaknade kl 00:00 ist så då gick jag upp och lag mej och sov i min säng... Så får göra all inlägg som jag skulle gjort igår idag ist!


Nu ska jag äta fukost och sen blir det att blogga och ta det lungt!


C ya / J.A

Av Jerry - 25 januari 2010 11:56

To do list!


Blogga (X)

Äta fuskost (X)

Packa (X)

Mysa med älsk (X)

Åka hem (X)

Fira min älskade mamma! (X)

Äta med släkten (X)

Åka hem (X)

Kolla tv (X)

Sova (X)



C ya / J.A

Av Jerry - 24 januari 2010 18:07

Gäsp!


Hej på dej! Ja nu är jag hemma och som underrubriken så är jag trött! Helgen har varit bra men alldeles för kort! Alla helger är det men denna extra kort eftersom jag åkte ditt sent och åke hem tidigt...


När jag kom hem till nyköping så blev det att gå och äta mat med närsta släcken! Så det vart mat på crazy cow! Massa gof mat! Mamma fyller år det var därför vi gick ut och åt! Ja så idag fyller min mamma 40! Så ett stort grattis till henne!


Nu blir det att slöa framför tvn och ta det lungt! Johan falk ikväll och sen ska jag sova! Håller på att somna redan nu så blir väl att jag somnar på soffan...


Sen blir det fler inlägg! I tex veckans musik och jerrys veckosammanfattning!


C ya / J.A

Av Jerry - 24 januari 2010 08:53

To do list!


Blogga (/)

Äta fuskost (X)

Packa (X)

Mysa med älsk (X)

Åka hem (X)

Fira min älskade mamma! (X)

Äta med släkten (X)

Åka hem (X)

Kolla tv (X)

Sova ( )



C ya / J.A

Ovido - Quiz & Flashcards