Alla inlägg under januari 2010

Av Jerry - 23 januari 2010 04:42

Hum?


Jaa vad tycker du låter mysigast! Sova eller mysa eller aa kansek båda... Det slutade med båda eller inte sova ännu men iaf! Nu ska jag kryssa av som sista sakerna på "to do list" och sen blir det sängen!


Detta inlägg postas nu kl 06:05 så ja vart massa mys!


Puss på min underbara flickvän! <3333


C ya / J.A

Av Jerry - 23 januari 2010 02:04

Hihi!


Titta jag har bild bevis på att min flickvän spelar "pang pang" som hon säger! Bilderna är taga för två min sen och är från call of duty (det senaste)!


                

Älsk nu kan du inte säga att du inte spelar för nu har jag dej mitt uppe i cod! HAHAHA ägd älsk!<3


 

  Som jag sa helt inne i spelet!!!


Hon kommer döda mej sen!

Av Jerry - 22 januari 2010 22:30

Äntligen!


Jaa precis är äntligen hemma hos älsk! Har saknat henne sjukt mycket! Så nu kommer jag vara här tills på söndag! Massa mys!


Vi kom till farmor lite sent men inte spec mycket, sen så började vi med att ge henne sina presenter sen så vart det smörgåstårta! Massa gott! Men börjar bli hungrig igen så hoppas på att vi ska äta kvälls macka sen! Hihi dagen idag har gått sjukt långsamt! Allt jag gjort är att länga efter att få åka till älsk! Men resan gick sjukt fort! Oj vad jag använder sjukt hela tiden!! Ska försöka unvika det lika mycket i framtiden!


Nej nu ska jag pricka av lite saker på "To do list" och sen kolla på tv och mysa med älsk!


Hoppas din fredag så här långt har varit bra!


C ya / J.A






Av Jerry - 22 januari 2010 14:23

To do list!


Här kommer min första "To do list" så kommer förklara hur jag har tänkt!


Jag kommer skriva en To do list varje dag jah har något speciellt att göra eller har något planerat! Och sen så kommer jag kryssa av dom jag gjort under dagen och i mitt sista inlägg på kvällen kommer jag länka inlägget så får du se vad jag gjort och inte gjort!


Hoppas ni gillar detta!


To do list!


Packa (X)

Fixa biljetten (X)

Äta frukost (X)

Ge hundarna mat (X)

Hålla liv i pannan (X)

Blogga (X)

Spela (X)

Läsa bloggar (X)

Fira Farmor (X)

Åka till älsk (X)

Länkat inlägget (X)

Sova (/)


Ge tips om du tycker jag ska ändra något!


C ya / J.A





Av Jerry - 22 januari 2010 14:16

Wii!


Jaa nu blir det lite New Super Mario Bros Wii! Hihi underbart spel (A)!


Vill att klockan ska gå snabbare! Så att vi kan åka och fira farmor som fyller år idag1 Massa grattis till henne! Och sen blir det entligen tåget till älsk! <3 på det!


Ja det var e liten snabb info! Hörs ikväll eller innan jag åker!


Hur ser din fredag eftermiddag ut då?


C ya / J.A




Av Jerry - 22 januari 2010 12:28

Skylla mej själv!


Hej jaa som ni ser har min natt/morgon inte varit den roligaste!


Det började med att jag skulle radera mina sms i inkorgen och det gjorde jag och precis när jag hade raderat klart alla så kan jag på att min biljett till södertälje låg i inkorgen! Jaa då kan ni fatta paniken jag fick! Usch det var inte roligt så jag började söka på sj om man kunde få tillbax biljetten och det kunde man så jag ringde kundtjänst men dom hade ju stängt (jag var inte på topp när kl var runt tre halv fyra för att något sånt här skulle hända) men då blev det ännu värre eftersom dom hade stängt så jag messade flickvännen och sa att jag hade raderat den och sen så lag jag med för att försöka sova men det gick knappt för jag var sjukt orolig över biljetten!


Min morgon börjar med att jag vaknar vid nio och börjar ringa till kundtjänst ex samtal senare och en kö i 24 min så kom jag engligen fram till en som skickade biljetten igen! Tiden gick och inget sms kom, jag han hämta ved och äta frukost och sen blib blib sms fån sj! Då handades jag ut!!

Dessa samtag kosatde mej en tur ocu retur resa till södertälje! Så bajs på det! Men som sagt jag får skylla mej själv som raderar sms mitt i natten!


Jag han packa medans jag satt i telefonkön iaf så det är klart du ska jag bara vänta på att kl blir 20:15 sen så bär det av till älsklingen! Som sover som en gris!


Nu ska jag facebooka och sen kanske jag bloggar lite mer!


Har tänkt att skriva i en av mina ketegorier!


Hoppas du har haft en bättre fredag morgon än mej!


C ya / J.A

Av Jerry - 22 januari 2010 02:14

Älskar dej Maria Nilsson!

08/11/2009<3



    

Av Jerry - 22 januari 2010 01:36

Sova!


Jaa jag ska sova och klockan är blott halv två! Nu ska jerry vara duktig och vända tillbax dygnet!


Ska kasta upp lite bilder i helgen eller när jag kommer hem! Så att du får se lite av mina foton!


Nej nu ska jag ta och sova! hoppas du sover gott eller iaf gör det snart!


Puss på min underbara flickvän som jag knappt har pratat med idag tyvärr! Men imon och hela helgen så har jag henne för mej själv! Underbart!


Nu ska jag dejta kudden och sova sött!


C ya / J.A

Ovido - Quiz & Flashcards