Alla inlägg under januari 2010

Av Jerry - 24 januari 2010 08:43

Musik!


Nu är det tyvärr söndag, hur kommer dej sej att helgen alltid går för fort? Men tyvärr så är det så... Jag har legat och funderat på en text till/om älsk under morgonen... Har varit vaken sen strax efter sju... Så det har hunit blivit en hel den tänkande på det... Men skriver nog den sen när jag kommer hem...


Slänger snart upp en "To do list" och om ni undrar vf det står musik som en underrubrik så är det för att jag vaknade med musik... Eller aa så fort vi vaknade satte älsk på massa bra musik!


Men aa ska äta frukost nu och så hörs vi senare, eller hur??


Men aa ha en masa mys söndag nu! Jaa just du!


C ya / J.A

Av Jerry - 23 januari 2010 23:18

To do list!


Blogga (X)

Äta (X)

Färga håret (X)

Duscha (X)

Kolla tv (X)

Spela (X)

Sova (X)


Allt förutom att sova är klart! Massa bra! Men nu ska jag spela lite till med älsk! Puss på henne!<3


C ya / J.A

Av Jerry - 23 januari 2010 22:58

Svart!


Yes boxiloxi jag är svart hårig igen! Underbart nu känner man till och med igen den där fula saken i speglen! Hihih nej här var man själv hatande ju! Inte bra!


Men back to skrivandet!


Tack vare älsk är jag nu svart hårig igen för hon bästemde sej igår för att hon skulle färga mitt hår! Det tackar vi för massa mycket! Tack älsk!<3


Min lördag har beståt av tv, tv, data, pizza, tv, tv, färga hår, duscha och nu sitter jag här med underbara älsk!


En helt fantasisk lördag men tyvärr alldeles förkort! Men det tar vi igen imon när vi ska upp kl 8! Ja vi ska upp kl 8 på en söndag för att vi ska kunna umgås dom sista timmarna innan jag åker hem...


Nu ska jag och älsk kanske video blogga, annars ska vi spela lite... Hoppas på båda! Men vi måste vara ganska tysta för älsks mamma ska sova för hon börjar jobba kl nio imon!


Kommer upp bilder på mitt hår och sen så ska jag kryssa i "To do list" förhoppnings vis har jag gjort allt jag skrivit annars blir det fy skäms på mej!


C ya / J.A



Av Jerry - 23 januari 2010 17:15

Hihih kul!!


Nu blir det att spela Jewel Quest online med älsk! Massa mys men måste förbereda mej på att få stor stryk!!


 


Riktigt roligt spel! Finns på fb men då dock inte online!


Testa Jewel Quest och du är fast!


C ya / J.A

Av Jerry - 23 januari 2010 17:03

To do list!


Blogga (/)

Äta ( )

Färga håret ( )

Duscha ( )

Kolla tv ( )

Spela ( )

Sova ( )


Jaa en kort och underbar dag!


C ya / J.A

Av Jerry - 23 januari 2010 16:40

Sängliggande!


Men hallå, vi gick upp för 30 mins sen!! Men jag har varit vaken sen ett halv två! Älsk har sovit fram och tillbax hela morgonen och när jag gick upp råkade jag väcka henne! Sorry älsk! Alla i huset har sovit tills nu även älsklingens mamma (som har jobbat natt så det är förstårligt) Men aa en rikigt sov lördag!


Idag ska bby färga mitt hår har hon besämt! Det är snällt för då blir det svart igen! Massa bra! På fredag får vi pengar så då ska jag klippa mej så att jag får tillbsx min "emo frisyr"!


Nu kollar vi på hockey och snart ska vi gå och köpa pizza! Mums eller jag tror jag ska ta kebab talrik för den är så sjukt god här! Så det ska ni testa om ni är i södertälje!


Ska göra en liten to do list oxå så ni vet vad som händer!


Hoppas din lördag har varit bra! Och att du inte sovit lika mycket som jag!


C ya / J.A



Av Jerry - 23 januari 2010 06:21

Bloglovin!


Så nu har jag tagot kontroll på bloggen via bloglovin (finns länk längre ner) så nu kan du börja premunera på den så blir det lite enklare att följa min blogg!


Här kommer läken! Finns även här till vänster!


Följ min blogg med bloglovin


Nu blir det sängen!


C ya / J.A

Av Jerry - 23 januari 2010 06:05

To do list!


Packa (X)

Fixa biljetten (X)

Äta frukost (X)

Ge hundarna mat (X)

Hålla liv i pannan (X)

Blogga (X)

Spela (X)

Läsa bloggar (X)

Fira Farmor (X)

Åka till älsk (X)

Länkat inlägget (X)

Sova (/)


Färdig (X)  Halv klar ( )  Inte ett dugg gjort ( )

Ovido - Quiz & Flashcards