Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Saknad och smärta...

Av Jerry - 27 februari 2010 00:58

Ont


Just nu i skrivandet stud så kollar jag på damernas curling final mellan Sverige och Kanada, men det har inget med inlägget att göra, när jag bestämade mej för att blogga just nu så kollade jag på "Sverige pussas och kramas" och det gick som en blixt genom mej att jag bara var tvungen att blogga...


Jag har inte vågat tänka egenom mitt val jag gjorde för några veckor sedan och med alla följder det blev... Jag vaknar upp till ett ständigt znoosande läge... Jag är inte på topp i huvud eller kropp och allt har med saknaden och mitt krossade hjärta att göra... Men ändå så var det mitt beslut att göra slut... Jag ville för att jag inte kände något längre och massa annat som inte hör hit. Jag går runt och tänker och lägger märke till all kärlek omkring en så sjukt mycket mer nu än vad jag gjorde förut... Jag blir arg på allt kärleks tjafs på tv och allt sånt men samtidigt har jag förståelse för hur det är för dom som är förälskade för att jag vet att jag var lika dan själv om inte värre när jag var som mest förälskad, och nu blir jag sur? Det går inte ihop...


Jag tror att jag blir sur ist för att bli glad för alla andrar skull bara för att jag inte gått egenom i mitt huvud vad jag gjort... Jag har inte ens fält en tår ännu... Men jag vill men jag vill ändå inte för jag är helt borta...


Jag vet inte vad jag vill ha sagt med detta inlägg förutom att jag är sjukt förvirrad så jag kan inte ens få ur mej vad jag menar så att du eller jag fattar!


All I know is that a part off my heart is still beating for you


C ya / J.A

 
 
Chris Dahlin

Chris Dahlin

27 februari 2010 01:35

Jerry jag finns och d vet du... ja har nyss lämnat fredrik.. pågrund av olika orsaker som vi kan ta en annan gång.. men förstår hur du känner..men jag finns alltid så tvivla inte på att höra av dej

http://youmakemesick.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jerry - 1 mars 2013 23:54

Hellu! Då var denna dagen också snart slut, idag har jag inte gjort något vettigt alls å det är ganska skönt faktiskt! Började dagen med lite frukost vid typ 11 sen så gick ja å "lag" mej igen och kollade på veckans farmen avsnitt som jag missat i...

Av Jerry - 28 februari 2013 11:22

Hellu! Då var man i skolan igen, på lite bättre humör i dag än i måndags. Engelskan gick an idag, inte så mycket skit snack som vanligt utan mer lektion. Men just nu sitter jag på matten och har ingen matte bok fortfarande för att den är ner pac...

Av Jerry - 27 februari 2013 23:14

Shuu shuu! Nu har denna dagen snart tagit slut också, hum undra varför dom lediga dagarna går så fort? Well, idag har jag inte gjort mycket vettigt, började dagen med en alldeles för lång sovmorgon, vaknade strax innan ett. Inta så jävla lyckat...

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu! Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall! Började dagen med en härlig sovmo...

Av Jerry - 25 februari 2013 20:10

Shuu shuu igen! Det var inte speciellt mycket gjort idag tyvärr när jag kom hem. Jag började med att städa lite så jag å pappa kunde bära ut et bord som har stått mitt i rummet i onödan i ett helt år, det var mitt gamla databord men det gick inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards