Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Hej ja jag lever!

Av Jerry - 25 februari 2010 00:28

Spelande!


Hej, jag ville bara skriva av mej lite snabbt...


Får börja med att förklara att jag spelat sjukt mycket den senaste tiden. Så jag finner inget att skriva om i det så det är därför jag inte har bloggat något alls, tyvärr! Men nu ska jag börja skriva sakta men säkert hoppas jag så jag får ur mej allt som jag håller inombords...


Som alla kanske inte vet så har jag tyvärr blivit singel för några veckor sedan... Det var jag som sa dom orden men det är så jävla tungt! Det gör så ont för jag älskar henne, eller en del av henne, som tyvärr inte finns längre... Så jag hoppas någon hittar henne och gör henne lyckling igen... I´m sorry...


Funderar på att desigan om bloggen som en nystart liksom, för att börja på nytt men ändå på en gammal blogg liks... Starta en nytt kapitel...


Tillbax till spelandet... Det är det mesta jag gör, spelar och kollar tv... Spelar med mina underbara 08boys från i sommras! Älskar er boys! Så det är mitt ljus i denna kalla mörka vinter... Ja jag tjatar om vintern precis som alla andra! Men vi får hoppas att det väntar en fin vår och en varm sommar! Det behöver vi!


Jag har fortfarande ingen praktikplats men ska börja söka något helt annat, för det är vård och omsorgs prao chef som inte har svarat så nu blir det något helt annat!


Ja nu fick du en snabb uppgradering av vad som har hänt och vad som hända skall! Men det blev långt så jag hoppas du oskade läsa! Kommer mer imon kanske eller någon dag!


Hoppas du har haft det bra sen jag bloggade sist!


C ya / J.A

 
 
kristin

kristin

25 februari 2010 06:01

threeshots.blogg.se :D:::D:D:D:D

http://threeshots.blogg.se

 
Kristin

Kristin

27 februari 2010 07:35

Svar: Ja det var jättehärligt :)

http://threeshots.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jerry - 1 mars 2013 23:54

Hellu! Då var denna dagen också snart slut, idag har jag inte gjort något vettigt alls å det är ganska skönt faktiskt! Började dagen med lite frukost vid typ 11 sen så gick ja å "lag" mej igen och kollade på veckans farmen avsnitt som jag missat i...

Av Jerry - 28 februari 2013 11:22

Hellu! Då var man i skolan igen, på lite bättre humör i dag än i måndags. Engelskan gick an idag, inte så mycket skit snack som vanligt utan mer lektion. Men just nu sitter jag på matten och har ingen matte bok fortfarande för att den är ner pac...

Av Jerry - 27 februari 2013 23:14

Shuu shuu! Nu har denna dagen snart tagit slut också, hum undra varför dom lediga dagarna går så fort? Well, idag har jag inte gjort mycket vettigt, började dagen med en alldeles för lång sovmorgon, vaknade strax innan ett. Inta så jävla lyckat...

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu! Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall! Började dagen med en härlig sovmo...

Av Jerry - 25 februari 2013 20:10

Shuu shuu igen! Det var inte speciellt mycket gjort idag tyvärr när jag kom hem. Jag började med att städa lite så jag å pappa kunde bära ut et bord som har stått mitt i rummet i onödan i ett helt år, det var mitt gamla databord men det gick inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards