Alla inlägg den 5 april 2010

Av Jerry - 5 april 2010 21:30

>Svårt?<


Nu sitter jag och skriver direkt från tanke till blogg... Såg en bild på ett ex och kom på att dagens fundering blir över att vara singel!


Efter mitt senaste förhållande så har jag inte tyckt det har varit svårt eller jobbigt alls att vara singel, jag har nog tyck det är skönt... Men är man verkligen singel efter att man har gjort slut med någon? Efter att man sagt dom orden, är det verkligen över då?


Nej är mitt svar på denna fråga, för efter att man gjort slut så går man och tänker på alla minnen man har och man blir ständigt på mind om den andra... Genom saker man gjort eller saker som den gör... Man blir smsad och kontakdad på olika sätt och vis... Visst det är ganska skönt att se att den andra inte kan släppa en riktigt ännu men det är jobbigt samtidigt...


Nu vart detta tänkade väldigt osamanhängande osv men som sagt det kom direkt fårn tanke verkstaden!


Gillar du dessa slagsinlägg? Eller ska jag bara hålla mej till det vanliga? Vad tycker du? Jag vill ha din åsikt så snälla kommentera!


C ya / J.A

Av Jerry - 5 april 2010 13:23

>WoW<



Nu blire wow med mina älskade 08boys!!!


Syrran sitter här och spelar Xbox bredvid så nu är speladet i full gång!


Idag är syrran och jag ensama hemma så idag blir det snabb mackaroner och köttbullar och jag har inget annat att göra än att spela idag! Massa nice lov detta kommer bli!


Nej men nu ska jag spela! Ses och hörs!


C ya / J.A

Ovido - Quiz & Flashcards