Direktlänk till inlägg 29 september 2010

Ett snabbt hej!

Av Jerry - 29 september 2010 22:34

Hej!


Det var ett tag sen tyvärr, men det har inte blivit mycket tid vid datan sen flytten!

Man är ju social istället för att sitta vid datan, och det är väl bra!


Men tänkte slänga upp lite info, har varit på väg med det några gånger men det har aldrig blivit. Jag trivs skit bra i huset och med huskompisarna! Jag har köpt en system kamera, Nikon D5000. Jag har festat varje helg sen strax innan jag flyttade och jag har bara fortsatt! Har festat fyra av fyra möjliga helger i september! Jag har fyllt 20 så jag är stor pojke nu, så nu kan jag köpa dricka och supa innan krogen! Lite smått awesome sådär. Hum jaa det var väl det som hänt den senaste månaden! 


Hoppas ditt september varit bra, sen så hoppas jag vi hörs mera längre fram. Vem vet det kanske kommer upp lite bilder oxå! Ha ett fortsatt bra september!


/J.A

 
 
Miimz

Miimz

30 september 2010 20:52

Först av allt, grattis!! :D
Sedan, jag önskar att jag kunde vara lika duktig som du, och vara social i stället för att varje kväll fastna här framför :/

http://miimz.bloggplatsen.se

Jerry

3 oktober 2010 01:01

Tack så mycket :D!
Men jag bor ju på ett internat i en stuga så vad har man för val liks xD! Man låser gärna inte in sej! Fast det skulle vara skönt men det får man inte för huskompisarna xD!

 
Fanny

Fanny

3 oktober 2010 12:33

:O. Vart har du flyttat. Uppdatera tack!

http://www.fannyohman.bloggplatsen.se

Jerry

3 oktober 2010 15:14

Hihi, jag har ju flyttat till Fellingsbro där jag pluggar! Det står på Facebook!

 
Miimz

Miimz

9 oktober 2010 12:05

Jaha, ja, då förstår jag att det inte är så lätt att låsa in sig. Frågan är om det är någon idé att ens försöka :P

http://miimz.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

1 december 2010 10:44

uppdatera bloggen oftare

http://www.fannyohman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jerry - 1 mars 2013 23:54

Hellu! Då var denna dagen också snart slut, idag har jag inte gjort något vettigt alls å det är ganska skönt faktiskt! Började dagen med lite frukost vid typ 11 sen så gick ja å "lag" mej igen och kollade på veckans farmen avsnitt som jag missat i...

Av Jerry - 28 februari 2013 11:22

Hellu! Då var man i skolan igen, på lite bättre humör i dag än i måndags. Engelskan gick an idag, inte så mycket skit snack som vanligt utan mer lektion. Men just nu sitter jag på matten och har ingen matte bok fortfarande för att den är ner pac...

Av Jerry - 27 februari 2013 23:14

Shuu shuu! Nu har denna dagen snart tagit slut också, hum undra varför dom lediga dagarna går så fort? Well, idag har jag inte gjort mycket vettigt, började dagen med en alldeles för lång sovmorgon, vaknade strax innan ett. Inta så jävla lyckat...

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu! Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall! Började dagen med en härlig sovmo...

Av Jerry - 25 februari 2013 20:10

Shuu shuu igen! Det var inte speciellt mycket gjort idag tyvärr när jag kom hem. Jag började med att städa lite så jag å pappa kunde bära ut et bord som har stått mitt i rummet i onödan i ett helt år, det var mitt gamla databord men det gick inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards