Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Jerry - 14 juli 2010 21:30

Hamnen!



Hej! Det var ett tag sen jag var här via an data vill säga, det är bara för att jag inte haft "tid" rättare sagt jag har inte haft något att skriva om!


Men idag fotade jag lite och när jag fotar och blir nöjs så lägs dej ju upp här! Inte alltid men oftast!


Men lite info hur läget är: Jag jobbar eller aa jag har feriepraktik på ett ålderdoms hem så jag är på väg i säng! Jobb imon igen! Men jag fick mail från skolan idag, jag kommer få bo i en stuga precis vid skolan! Det var det jag ville! Allt är på topp just nu vad det gäller skolan! Jag kom in, jag fick studielån och nu får jag bo där jag vill. Lovely säger jag bara!


Det är lite vad som händer just nu så här kommer bilderna! Sen så sitter jag och funderar om jag ska designa om bloggen, den är ju ganska gammal och "emo" jag vill ha sommar och sol! Men vi får se vad som händer! Ska förska orka i helgen eller kanske redan imon eftermiddag när jag kommer hem! Jag tänkte perecis, gud vad skönt det är att skriva av sej, eller asså få utrycka sej i text form!


Nu var detta jätte lång så får börja med att skriva oftare och kortare! Men här kommer iaf två bilder från idag!


    


Jag vet att mitt namn förstör allt men försök att kolla förbi texten!


Nu blire sängen tack och god natt!!

Ovido - Quiz & Flashcards