Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Jerry - 16 augusti 2010 13:05

JYSK & RUSTA!


Hej, nu är jag här igen efter allt få lång tid, men helgen bara sprang iväg! 


Men lite snabb info nu då! I fredags så var jag och firade min kompis som fyllde 18! Så det vart mat och sen så krogen! 


I lördags så piercade jag mej och min nya blivna 18åring! Massa snyggt! Men på mej gör det dock lite ont  för att jag är så svullen! Sen så vart det att chilla lite på stan sen så vart det att åka till faster och farbror och grilla! Så vart grillat och massa små plock! Gott! 


igår så gjorde jag ingen viktigt! Handlade lite men mest slappade! 


Idag blir det att handla det sista jag behöver för flytten. Så blir att åka till JYSK och rusta! Men just nu ska jag strax in i duschen sen bär det av till stan!


Hoppas du haft en bra helg! Vi kanske hörs sen!


/J.A

Ovido - Quiz & Flashcards