Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Jerry - 13 mars 2011 01:52

Hej! Jag kände att jag skulle skriva några rader så här mitt i natten! Hur är läget?! Jag frågar för att jag vill veta inte bara för att det är artigt eller något sånd utan jag frågar för att jag vill veta som sagt! Med mej är det skit som vanligt så jag behöver inte skriva mer om det! Det känns som om jag skulle behöva ett lov fast det nyss var lov och plus att jag var sjuk typ hela denna vecka så det ända jag behöver är att få igång skolan igen! Men den kommer snart igång! Jag har iaf fått reda på att jag har en plats i höst på skolan och det är jätte skönt! Äntligen ska jag bli klar med gymnasiet! Göttans det! Det som oroar mej mest nu är ifall jag inte får något jobb i sommar! Det skulle ju suga! Och som läget ser ut just nu så har vi ingen lägenhet heller! Vi hade ju en på g men jag ringde honom i torsdags och då sa han att vi måste stå i kö hos libo, men ska ringa libo på måndag och kolla hur läget ligger till! Men men vart ju inte så mycket vettigt sagt i detta inlägg men det var skönt att skriva lite! Ska fan ta och försöka göra det igen så ofta som möjligt! Är sjukt gött att få skriva! Är vidrigt sugen på en iPad 2 men jag har inte råd för fem öre! Får börja spara som en tok och sen så får jag köpa mej en!! nej med god natt på dej, förhoppningsvis hörs vi imon! Ta hand om dej! Eller jag kan nästan lova att vi hörs imon för jag ska nog ta och skriva ett lite djupare inlägg imon! Men aja god natt och sov gott!!

Ovido - Quiz & Flashcards