Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Jerry - 27 mars 2011 22:44

Hej!


Hellu! Det får bli ett littet snabbt inlägg för min internet stängs av kl 23!


Idag har jag städat och tömt det gammla rummet på allt så nu bor jag inte kvar där! Men vill bo där egenligen men men!


Jag har även kollat på hockey så nu är mitt älskade färjestad i final och snart är det nionde guldet vårat! Inte långt kvar!


Jag är även tvättat och städat lite här hemma, men har inte packat upp ännu. Får ta och göra det nu i veckan. 


Veckan som kommer har jag arbetsintervju på måndag och samtal hos psykologen på tisdag så jag hoppas på att veckan går fort! Inte för att jag vet varför jag vill att den ska gå snabbt för har ändå inte några planer för helgen. Eller joo sitta här hemma o ruttna! 


Jag tror att jag har psm idag, för jag har gått runt och varit sur och grining hela dagen! Hoppas på bättre humör imon! 


Detta blev ett till helt onödigt inlägg men men! Har massa som jag vill skriva men kan inte rikigt för det inne fattar fler människor och jag har lärt mej från för att man inte ska hänga ut människor på bloggen, det slutar bara med en stor bajsmacka!


Nej nu ska jag in i duschen och den ska jag sova! Eller försöka iaf! Ska även kolla runt om jag kan få in twitter i bloggen på något sätt, för jag har börjat twittra som en tok! God natt och sov så gått så kanske vi hörs snart igen! Ta hand om dej!


/J.A

Ovido - Quiz & Flashcards