Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Jerry - 5 maj 2010 21:07

Hej!


Ja som du vet så har jag inte skrivit på jätte länge men det är helt enkelt för att jag har tappat lusten! Eller jag vill skriva men jag vet inte om vad osv! Men det är så skönt att sitta här och skriva men jag orkar inte göra det varje dag!


Så det känns lite dåligt för jag är rädd att du glömmer bort mej om jag inte skriver så ofta och det vill jag ju inte!


Men vi får se blogg insperationen kanske kommer tillbax när jag får tillbax foto insperationen oxå! Men som sagt jag finns och mår super bra så oroa dej inte för mej!


Nej nu ska jag sova för jag ska till praktiken imon! Det ända som står på schemat imon är att baka! Det ska bli kul!


Nu vill jag bara fortsätta skriva men jag måste tyvärr sova. men som sagt det kanske är på väg tillbax! Vi får hoppas iaf!


Men god natt och sov så gott så hörs och ses vi när jag skriver igen! Ha det så bra och sköt om dej!

/J.A

Ovido - Quiz & Flashcards