Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Jerry - 6 maj 2010 21:27

Hej!



Idag har jag hoppat från bloggplattform till bloggplattform! Tyvärr!


Jaa som sagt så har jag hoppat runt för att hitta den bästa bloggplattformen, men jag har nästen beslutat mej för att stanna här! Som jag sa i början när jag började blogga här!


Men jag vet inte, jag saknar så mycket verktyg osv, asså det jag vill ha finns knappt i gratis bloggar... Men den ena har det och den andra har det andra, ingen som har båda! Men det är väl egenligen ganska bra, men iritterande för den som verkligen vill ha "allt"!


Men idag blev det bekräftat att jag ska timvicka på praktiken (A)! Har timvick 26, 27 och 28 maj redan! Massa bra! Det lönar sej att praktisera ska du se!


Men nu måste jag sova och hoppas på att jag orkar upp imon och att min foto insperation kommer tillbax så som den en gång var! Det är på g med allt som händer i naturen på våren men ett steg är ju alltid att ladda kameran så man är redo när den kommer tillbax!


Men vi kanske hörs imon du och jag men om inte så får du ha det bra men även om vi hörs imon så ska du ha det bra så klart!


/J.A

Ovido - Quiz & Flashcards