Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Jerry - 11 maj 2010 21:15

Nörd!



Här kommer mitt första inlägg i min ny skapade kategori! Spelande!


Som du hör på namnet så kommer det handla om spel i alla dess former! Men kul ska det bli att skriva om det! Så nu kommer jag dela med mej av mitt nördande!


Idag har jag spelar wow! Så det kommer lite bilder där ifrån!


Så här ser jag ut just nu!


 

       


Lite random bilder från idag! tex på mej och min wow buddy som åker i hans motercykel! Sista bilden är på mej som bear form :P! Gud så nörd jag är!! (Denna gubbe är precis ny startat så det är inte min bästa)


Denna char är en Druid och är lvl 11! Jag borde berätta grunderna först innan jag börjar tjata om om allt annat så glöm det fösta jag skrev! Men det kommer tyvärr inte idag!


Hoppas du gillar detta inlägg om inte så läs inga fler av mina spel inlägg för förhoppningsvis kommer det fler!

/J.A

Ovido - Quiz & Flashcards