Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Söndag, en slappar dag!

Av Jerry - 9 maj 2010 11:00

Skönt!



Nu var det söndag igen! Veckan går alltid så fort och helgen går för fort! Men det vet man ju redan på måndag morgonen att helgen kommer bara försvinna!


Men idag är det söndag och jag vad uppe vid sju och startade en maskintvätt men sen lag jag mej och sov tills kl 10 när maskinen var klar så nu är den upphängd! Och till min stora sorg så har en av mina tröjor gått sönder under tvätten! Sad face på det men får väl hoppas att man kan använda den fast upp knäppt!


Aja nu ska jag äta frukost och sen blir det wow för hela slanten!                                           


Ha en bra söndag nu så hörs vi kanske ikväll eller imon kanske!   


/J.A  

 
 
Miimz

Miimz

9 maj 2010 16:27

Visst går helgerna verkligen fort? Det är alltid lika roligt när det väl blir helg, men de försvinner alltid förbi lika fort :P

Vad positiv du lät förresten, "bara 364 dagar kvar till 20!" :P Jag längtar redan ;)

http://miimz.bloggplatsen.se

 
Miimz

Miimz

10 maj 2010 20:09

Haha, ja! Vi får göra det! De är faktiskt ganska så kloka skulle jag tro :P

Jag lovar att jag ska fortsätta nedräkningen :P Du kanske kan hjälpa mig på ett hörn? ;D
Förresten, har du någon msn eller nåt? Känns lite dumt att hålla på och skicka kommentarer åt varandra XD

http://miimz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jerry - 1 mars 2013 23:54

Hellu! Då var denna dagen också snart slut, idag har jag inte gjort något vettigt alls å det är ganska skönt faktiskt! Började dagen med lite frukost vid typ 11 sen så gick ja å "lag" mej igen och kollade på veckans farmen avsnitt som jag missat i...

Av Jerry - 28 februari 2013 11:22

Hellu! Då var man i skolan igen, på lite bättre humör i dag än i måndags. Engelskan gick an idag, inte så mycket skit snack som vanligt utan mer lektion. Men just nu sitter jag på matten och har ingen matte bok fortfarande för att den är ner pac...

Av Jerry - 27 februari 2013 23:14

Shuu shuu! Nu har denna dagen snart tagit slut också, hum undra varför dom lediga dagarna går så fort? Well, idag har jag inte gjort mycket vettigt, började dagen med en alldeles för lång sovmorgon, vaknade strax innan ett. Inta så jävla lyckat...

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu! Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall! Började dagen med en härlig sovmo...

Av Jerry - 25 februari 2013 20:10

Shuu shuu igen! Det var inte speciellt mycket gjort idag tyvärr när jag kom hem. Jag började med att städa lite så jag å pappa kunde bära ut et bord som har stått mitt i rummet i onödan i ett helt år, det var mitt gamla databord men det gick inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards