Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Jerry - 4 mars 2010 21:34

Gäsp!


Känner mej trött och seg... Vill sova men tyvärr så är jag inte sov trött, bara trött på allt jag inte gör... Jag vill kunna gå vidare! Känna mej fri men nej jag är under ständig påminnelse och jag kan inte sluta koppla allt till dej... Jag kan inte... Allt kommer tillbax till dej...


Jag vill bara släppa allt och bli glad och ja lycklig?


Let me be free!


Usch känner men depp som fan men det är antagligen för att jag sitter hemma och bara spelar hela tiden... Men vad ska jag annars göra? Kolla tv? Usch vad jag klagar men som sagt känner mej depp depp sjukt depp...


Nej nu ska jag spela!


Och en sak till OneRepublic är denna dagens musik!


Jag har Kent biljett till 22/07 (A) Ska gå med min bästa vän Bebbe! <3 på det!


C ya / J.A

Ovido - Quiz & Flashcards