Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Jerry - 26 mars 2010 14:17

>Fredag!<


Ja jag vet att jag inte har skrivit på länge! M en jag har varit så slut efter min praktik så jag har inte suttit vid datan mer en några min då och då...


Men nu ska du få en liten uppdate!


Praktiken är underbar! Asså när det finns något att göra, men dagarna blir väldigt lika så det är inte så varrierande... Men det går bättre för varje dag! Men nu så har jag blivit sjuk, så jag sitter och är genom förkyld och det är skit tråkigt! Jag vill vara frisk och kunna gå till praktiken!


Jag har träffat Maja och Fia i veckan och det har varit skit kul! Som vanligt så ses man inte på ett halv år men sen så har man massa att prata om så jag och Maja var från halv fyra till nio! Så nu har vi bestämmt att vi ska ta träffas varje tisdag, fast med undantag så klart!


Jaa det är väl vad som har hänt dom senaste veckorna...


Hoppas vi ses och hörs!


C ya / J.A

Ovido - Quiz & Flashcards