Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Jerry - 30 mars 2010 21:18

>Kurs!<


Jupp idag har jag varit på kurs med praktiken! Asså jag ska börja med det jobbiagste, det var två vuxna tanter som satt bakom mej och pratade och suckade över att kursen var tråkig och dåligt och att den var långsam osv... Asså jag vart så iriterrad så jag sa till dom till slut, för ett par vuxna människor måste kunna hålla käft när man sitter på kurs... Men som tur fanns sara där som tröst i nöden! She makes my day varje dag på jobbet! Skulle inte klara av det utan henne men hon slutar snart sin praktik så jag kommer långsamt avlida!


Idag så har jag fikat med Maja och Fia! Precis som förra tisdagen, helt underbart! Tack tjejer för en underbar tisdag!


Efter fikat drog jag och Maja till ak och hängde! Där träffade vi även Billie och Masse massa mys! Tack för att flum och allt seriöst snack!


Nu blire sängen! Sov gött!


C ya / J.A

Ovido - Quiz & Flashcards