Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Jerry - 11 mars 2010 12:46

Folk!



Hej nu är jag här igen! Jag hade tänkt att blogga igår min orden kom inte ur fingranra så jag gav upp... Det är typ så nu med men jag ska börja blogga igen och det har jag lovat dej så nu kör vi!


Jag har träffat en as trevlig person på fb, den personen lag till mej och nu har vi lärt känna varandra så sjukt snabbt och liks djupt... Det känns sjukt skönt att träffa någon som är lite som en själv... Jag kan inte sluta förundras av denna persons historia... Men jag hoppas vi forsätter utveckla våran vänskap mera... Men sjukt nice är det!


Jag har funderat på att designa om bloggen lite men jag vet inte hur, har lite brist på ork och lust men det kommer med tiden! Ska försöka hitta lite saker att skriva om oxå så att det blir roligare att läsa för dej!


Eller annars bara forsätta gnälla och klaga! För det är ju vad bloggandet handlar om idag!


Nej nu ska jag spela lite och forsätta bearbeta den nya personens historia!


C ya / J.A





Ovido - Quiz & Flashcards