Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Jerry - 31 mars 2010 21:58

>Ja eller lite<


Nå vad tycker du? Är det snyggt? Eller är det jobbigt? Säg vad du tycker så jag vet!


Vad  tycker du om att första bosktaven är mega stor? Själv tycker jag det ser nice ut men det är ju du som ska läsa så vad tycker du?


Som du kanske vet har jag klippt mej för ett tag sen så nu kommer det bilder jag sog när jag kom hem precis efter så det är inte rikigt stylat som jag har det men som du ser ungefär!


  Snyggt? Kommer snart nya bilder hoppas jag! Men nu vet du hur det är klippt iaf!


God natt sov gott! Hoppas du kommer och läser imon med!


C ya / J.A

Av Jerry - 31 mars 2010 19:45

>Snart<


Robrikerna säger allt! Ska sätta mej och börja med en ny design!

Men det kan ta ett tag och lite rörigt så bli inte ledsen ifall den ser helt knäpp ut sen!


C ya / J.A

Ovido - Quiz & Flashcards