Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Jerry - 9 mars 2010 21:12

Äntligen!


Jupp ni läste rätt! Jag ska på möte på en praktik plats imon! Äntligen asså! Nu börjar man leva igen! Men jag får hoppas stället passar mej, är inte riktigt det jag ville ha men detta är absolut bättre än igen men det låter kul! Så jag ska ge det ett försök och hoppas på att jag gillar det!


Jag har spelat men absolut inte lika mycket idag! Och det är bara för att jag ska iväg imon och måste vänja bort spelandet... Livet går före! För jag kan inte spela hela dagran och sova några få timmar... Mina dagar har ju varit gå upp vid 11-12 och sen äta frukost sen spela till 03-04 och sen sova till 11-12! Det går inte så nu blir det tidig säng gång ikväll! För ska upp tidigt imon och iväg på mötet! Massa pepp!


Jag har tänkt massa på sista tiden men har inte kommit fram till något viktigt! Förutom att jag ska börja blogga mera och hålla koll på vad jag gör så asså börja blogga!


Nu ska jag spela lite yttepytte till sen blir det sängen!


C ya / J.A

Ovido - Quiz & Flashcards