Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Snabbinlägg!

Av Jerry - 10 mars 2010 01:00

Sovdax!


Tänkte bara säga god natt och att ni ska sova gott för nu ska jag lägga mej och lyssna på ljudbok! Ja så mordent och perfekt för mej!ljudbok är verkligen något jag rekomenderar för alla som vill läsa en bok men inta har tiden eller orken till det. Jag sätter igång ljudboken när jag ska sova och så lyssnar jag tills jag somnar och natten där efter så är det bara att leta sje fram till dit man minns att mn hörde sist och sen lägga sej ner och lyssna! Men en viktig sak är att det ska vara en bra uppläsar röst annars går det inte bara helt enkelt, det är som att lyssna på musik man inte tycker om...


Oj vart ett litet natt tips där oxå! Men det är väl inte helt fel och så tänar det upp mitt bloggande igen... Nu när jag ska försöka börja igen så ska jag försöka hitta ämnen som jag gillar att skriva om, inte bara mitt eviga tjatande om mej mej ocj mej! Har sagt det förut men denna gång ska jag verkligen försöka!


Nej nu vart klockan för mycket! Nu måste jag sova! Ha det så bra så hoppas jag vi hörs imon!


C ya / J.A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jerry - 1 mars 2013 23:54

Hellu! Då var denna dagen också snart slut, idag har jag inte gjort något vettigt alls å det är ganska skönt faktiskt! Började dagen med lite frukost vid typ 11 sen så gick ja å "lag" mej igen och kollade på veckans farmen avsnitt som jag missat i...

Av Jerry - 28 februari 2013 11:22

Hellu! Då var man i skolan igen, på lite bättre humör i dag än i måndags. Engelskan gick an idag, inte så mycket skit snack som vanligt utan mer lektion. Men just nu sitter jag på matten och har ingen matte bok fortfarande för att den är ner pac...

Av Jerry - 27 februari 2013 23:14

Shuu shuu! Nu har denna dagen snart tagit slut också, hum undra varför dom lediga dagarna går så fort? Well, idag har jag inte gjort mycket vettigt, började dagen med en alldeles för lång sovmorgon, vaknade strax innan ett. Inta så jävla lyckat...

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu! Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall! Började dagen med en härlig sovmo...

Av Jerry - 25 februari 2013 20:10

Shuu shuu igen! Det var inte speciellt mycket gjort idag tyvärr när jag kom hem. Jag började med att städa lite så jag å pappa kunde bära ut et bord som har stått mitt i rummet i onödan i ett helt år, det var mitt gamla databord men det gick inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards