Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Ops!

Av Jerry - 29 mars 2010 13:47

SHIT!


Måndag morgon och jag glömde att ringa och sjukanmäla mej! MAssa dåligt ju! Men som tur var ringde jobbet hem och mamma svarade och sa att jag var sjuk! Men imon blire jobbet!


Min helg har bestått av spelande med mina älskade 08boys och inget mer typ! Eller inget mer än spelande!


Jag vill pierca mej igen! Åå funderar på att köpa en egen tång så jag kan pierca mej när jag vill! Men aa bara kanske! Annars låter jag Nemo göra det! Har du kollat in hans blogg ännu?


Nej nu blire WoW med älskade Felix Berg! <3


Pussis!

 
 
Ingen bild

David.

29 mars 2010 14:55

Bara att säga till när du vill pierca dig ju? Du frågar ju aldrig när jag kan, haha :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jerry - 1 mars 2013 23:54

Hellu! Då var denna dagen också snart slut, idag har jag inte gjort något vettigt alls å det är ganska skönt faktiskt! Började dagen med lite frukost vid typ 11 sen så gick ja å "lag" mej igen och kollade på veckans farmen avsnitt som jag missat i...

Av Jerry - 28 februari 2013 11:22

Hellu! Då var man i skolan igen, på lite bättre humör i dag än i måndags. Engelskan gick an idag, inte så mycket skit snack som vanligt utan mer lektion. Men just nu sitter jag på matten och har ingen matte bok fortfarande för att den är ner pac...

Av Jerry - 27 februari 2013 23:14

Shuu shuu! Nu har denna dagen snart tagit slut också, hum undra varför dom lediga dagarna går så fort? Well, idag har jag inte gjort mycket vettigt, började dagen med en alldeles för lång sovmorgon, vaknade strax innan ett. Inta så jävla lyckat...

Av Jerry - 26 februari 2013 23:20

Hellu! Idag har jag varit ledig, går bara i skolan två dagar i veckan just nu. Läser Engelska och matte två dagar i veckan, kommer inte ihåg ifall jag redan har sagt det men nu har jag gjorde igen i sånna fall! Började dagen med en härlig sovmo...

Av Jerry - 25 februari 2013 20:10

Shuu shuu igen! Det var inte speciellt mycket gjort idag tyvärr när jag kom hem. Jag började med att städa lite så jag å pappa kunde bära ut et bord som har stått mitt i rummet i onödan i ett helt år, det var mitt gamla databord men det gick inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards